Presa a menţionat în mai multe rânduri faptul că, din cauza deșeurilor toxice de la bordul vasului Flaminia, acumulate în urma unui uriaș incendiu, nava a fost refuzată de mai multe porturi din lume. În final, a fost acceptată în România pentru decontaminare.
Agenția Națională pentru Protecția Mediului a aprobat intrarea deșeurilor toxice în țară, pentru ca acestea să fie valorificate în instalații autorizate. Avizul a fost dat în perioada când la şefia Agenţiei se afla Mihai Fâcă, prahovean, fost deputat PDSR.
De la bordul vasului au fost descărcate 2162 de tone de deșeuri metalice. Contractul, în valoare de 28 de milioane de dolari, a fost câștigat de un consorțiu format din Glar Construct, Uni Recycling și SETCAR, care ar fi trebuit să se ocupe atît de transportul deșeurilor cît și de valorificarea acestora. Firma Glar Construct a fost fondată de deputatul PSD de Prahova, Sebastian Ghiță.
Sursa: RISEPROJECT.RO Tags: flaminia glar construct mihai faca agentia nationala pentru protectia mediului sebastian ghita
Presa a menţionat în mai multe rânduri faptul că, din cauza deșeurilor toxice de la bordul vasului Flaminia, acumulate în urma unui uriaș incendiu, nava a fost refuzată de mai multe porturi din lume. În final, a fost acceptată în România pentru decontaminare.
Agenția Națională pentru Protecția Mediului a aprobat intrarea deșeurilor toxice în țară, pentru ca acestea să fie valorificate în instalații autorizate. Avizul a fost dat în perioada când la şefia Agenţiei se afla Mihai Fâcă, prahovean, fost deputat PDSR.
De la bordul vasului au fost descărcate 2162 de tone de deșeuri metalice. Contractul, în valoare de 28 de milioane de dolari, a fost câștigat de un consorțiu format din Glar Construct, Uni Recycling și SETCAR, care ar fi trebuit să se ocupe atît de transportul deșeurilor cît și de valorificarea acestora. Firma Glar