In social media, mentionarile legate de Black Friday sunt comparabile pentru cele doua perioade. In data de 22 noiembrie, au fost inregistrate 1.214 de mentionari, in timp ce pe 29 noiembrie au existat 1.205 de mentionari. Subiectul Black Friday a inregistrat un total de 9.310 de articole online si 7.490 mentionari in social media, in intervalul 1-30 noiembrie 2013.eMAG – cel mai mentionat magazin online de IT
In ceea ce priveste companiile asociate cu subiectul reducerilor din luna noiembrie, eMAG conduce detasat zona de magazine IT. In perioada 1-30 noiembrie, in contextul Black Friday, au aparut 2.223 de articole despre eMAG si 1.716 mentionari in social media. Despre retailer-ul online s-a discutat cel mai mult tot pe data de 22 noiembrie, cand au aparut 525 de articole referitoare la eMAG versus 122 de aparitii online in data de 29 noiembrie.
In topul celor mai mentionate magazine online de IT, in contextul Black Friday, se afla si Evomag, F64 si PC Garage. Evomag a inregistrat 855 de aparitii in mass-media online in luna noiembrie. Acesta este urmat de F64, cu 646 de aparitii, si de PC Garage, cu 279 de articole online.Domo – cel mai popular magazin de electrocasnice in mass-media online
Unii dintre cei mai mediatizati jucatori din zona electrocasnicelor au fost Domo, Flanco si Altex. Primul a inregistrat 1.911 aparitii in mass-media online, cu un varf de expunere atins in 22 noiembrie, cand au aparut 324 de articole referitoare la Domo. In perioada 1-30 noiembrie, au existat si 557 de mentionari referitoare la Domo, in social media.
Urmatorul in top este Flanco – acesta a inregistrat un total de 1.383 de aparitii online in luna noiembrie, in contextul Black Friday. Dintre acestea, cele mai multe au fost in data de 22 noiembrie – 283 de articole. In social media, Flanco a generat un numar de 359 de mentionari valabile pentru luna noiemb