Controlul daunelor şi segmentarea riguroasă a clienţilor sunt principalele elemente care au dus la îmbunătăţirea ratei profitabilităţii portofoliului Allianz-Ţiriac după primele nouă luni, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al asigurătorului, într-un interviu pentru ZF.
„Creşterea profitabilităţii s-a datorat controlului şi îmbunătăţirii ratei de daună (ponderea despăgubirilor în prime – n. red.). Pe asigurări auto rata de daună a scăzut cu cinci puncte procentuale şi a ajuns la 77% în prezent“, a explicat şeful Allianz-Ţiriac.
Asigurătorul a înregistrat un profit de 14 milioane de lei (3 mil. euro) în intervalul ianuarie-septembrie 2013, cu 40% peste rezultatul din aceeaşi perioadă a anului trecut. Puţini asigurători au reuşit să raporteze profituri în ultimii ani, într-o piaţă care la nivel agregat a avut pierderi în mod constant din 2006 încoace.
Anul trecut Allianz-Ţiriac a raportat un rezultat negativ de 43 milioane de lei, conform datelor publicate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), dar Vrignaud susţine că asigurătorul a avut profit în 2013 după standardele internaţionale de contabilitate (IFRS). Continuarea pe ZFCorporate
Controlul daunelor şi segmentarea riguroasă a clienţilor sunt principalele elemente care au dus la îmbunătăţirea ratei profitabilităţii portofoliului Allianz-Ţiriac după primele nouă luni, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al asigurătorului, într-un interviu pentru ZF.
„Creşterea profitabilităţii s-a datorat controlului şi îmbunătăţirii ratei de daună (ponderea despăgubirilor în prime – n. red.). Pe asigurări auto rata de daună a scăzut cu cinci puncte procentuale şi a ajuns la 77% în prezent“, a explicat şeful Allianz-Ţiriac.
Asigurătorul a înregistrat un profit de 14 milioane de lei (3 mil. euro) în intervalul ianuarie-se