Există foarte multe strategii și trucuri pe care marile lanțuri de magazine le aplică pentru a te reține în centrele lor comerciale pentru cât mai mult timp. Scopul acestor strategii este clar: cu cât vei sta mai mult timp într-un magazin, cu atât vor crește șansele să cheltuiești mai mulți bani decât ți-ai propus inițial.
1. Coșul de cumpărături merge greu
Unii retaileri aleg podele poroase sau mochete greoaie pentru ca nu cumva căruciorul tău de cumpărături să alunece prea ușor. În acest fel, va trebui să mergi mai încet și vei avea mai mult timp să analizezi produsele de pe rafturi. Studiile arată că această strategie le sporesc veniturile cu până la 8%.
2. Oferă reducerile bune în timpul orelor de muncă
Marfa bună și ieftină este pusă pe raft în timpul orelor de muncă ale majorității oamenilor. Aceasta este o strategie foarte bună pentru a umple magazinul și în intervalele orare când de obicei nu sunt foarte mulți cumpărători.
3. Reducerile de la mall nu sunt cu adevărat reduceri
Magazinele din mall-uri plătesc cea mai ridicată chirie din oraș, așa că produsele pe care le vând la reduceri nu sunt cu adevărat chilipiruri. În plus, nici promoțiile de pe rafturile supermarket-urilor nu sunt cu adevărat promoții. Producătorii care le oferă plătesc bani grei magazinelor pentru a le expune cu preț redus în așa fel încât să-și facă reclamă.
4. Nu fii surprins de impolitețea vânzătorilor
Majoritatea marilor magazine nu-și pregătesc cu adevărat personalul, îl plătesc cu salariul minim pe economie și îl obligă să facă toate muncile, de la curățarea toaletelor, până la descărcatul și vândutul mărfii.
5. Reducerile sunt doar pentru a-ți lua ochii
Promoțiile și reducerile sunt modalități excelente de a face cumpărătorul să se simtă ca și un explorator care tocmai a găsit o comoară. După vreo oră două petrecute în căutare