Gigantul IT Apple a cumparat firma Topsy, un start-up afiliat retelelor de socializare, pentru o suma ce depaseste 200 milioane de dolari.
Nu se stie deocamdata in ce fel compania va folosi noua achizitie scrie Cnet.com, care citeaza Wall Street Journal.
Topsy a emis adesea rapoarte despre cum au fost transmise pe Twitter informatii despre evenimente precum uraganul Sandy sau gala Super Bowl, iar analizele sale pot fi folosite de companii pentru a intelege mai bine comportamentul utilizatorului de retele sociale.
Sursa citata mentioneaza ca Apple ar putea integra Topsy in serviciul muzical iTunes, prin intermediul caruia clientii sai vor fi la curent cu tweet-urile si cu alte informatii despre artistii lor preferati.
De asemenea, ar putea obtine si o gama variata de alte analize, mai arata Cnet.com.
Un oficial Apple a confirmat informatia, precizand insa ca nu vrea sa dea detalii despre achizitie.
Analistul Brian Blau, de la firma de cercetare Gartner, a precizat ca aceasta miscare poate fi vazuta drept primul pas facut de gigantul IT catre social media, un domeniu neexplorat foarte mult de catre Apple.
"O companie de talia Apple nu poate ignora ce se intampla si ce se spune pe retelele de socializare. Trebuie sa stii care profilul consumatorului si ce ii place sa faca", a punctat expertul.
Gigantul IT Apple a cumparat firma Topsy, un start-up afiliat retelelor de socializare, pentru o suma ce depaseste 200 milioane de dolari.
Nu se stie deocamdata in ce fel compania va folosi noua achizitie scrie Cnet.com, care citeaza Wall Street Journal.
Topsy a emis adesea rapoarte despre cum au fost transmise pe Twitter informatii despre evenimente precum uraganul Sandy sau gala Super Bowl, iar analizele sale pot fi folosite de companii pentru a intelege