Întrebaţi ce materii care să îi ajute în carieră şi-ar dori să fie incluse în programa şcolară, cei mai mulţi dintre elevi au menţionat dezvoltarea de aplicaţii (47%), limbi străine moderne - cum ar fi norvegiana, suedeza, olandeza - (44%) sau managementul de proiect (30%), potrivit unui studiu realizat de Samsung România şi remis gândul.
Liceenii români petrec 3 - 4 ore pe internet în fiecare zi. Principalele activităţi online ale acestora au scop recreativ: 92% dintre liceeni folosesc acest timp pe reţelele sociale, 84% pentru a asculta muzică, iar 66% pentru a viziona filme sau emisiuni.
Potrivit cercetării, 33% dintre cei care au răspuns la chestionare obişnuiesc să caute şi informaţii despre carieră pe Internet, timpul alocat acestei activităţi fiind în medie de 1,6 ore pe săptămână.
Relaţia cu tehnologia reprezintă un element definitoriu pentru tineri: 70% dintre ei deţin un smartphone, 19% o tabletă, în timp ce 60% dintre ei au un laptop sau o cameră foto.
Studiul a fost realizat în perioada 16 octombrie – 5 noiembrie 2013, pe un eşantion de 1.911 de respondenţi, cu vârsta cuprinsă între 16 şi 19 ani, în 20 de licee din oraşele Târgu-Jiu, Piteşti, Focşani şi Alba-Iulia.
Întrebaţi ce materii care să îi ajute în carieră şi-ar dori să fie incluse în programa şcolară, cei mai mulţi dintre elevi au menţionat dezvoltarea de aplicaţii (47%), limbi străine moderne - cum ar fi norvegiana, suedeza, olandeza - (44%) sau managementul de proiect (30%), potrivit unui studiu realizat de Samsung România şi remis gândul.
Liceenii români petrec 3 - 4 ore pe internet în fiecare zi. Principalele activităţi online ale acestora au scop recreativ: 92% dintre liceeni folosesc acest timp pe reţelele sociale, 84% pentru a asculta muzică, iar 66% pentru a viziona filme sau emisiuni.
Potrivit cercetării, 33% dintre cei care au răspuns la ch