cora Lujerului, care găzduieşte primul drive al retailerului, va lansa şi serviciul de livrare la domiciliu în prima jumătate a anului viitor şi estimează că acest serviciu va ajunge la 5% din cifra de afaceri a magazinului, compania având în plan extinderea coradrive şi în alte hipermarketuri, potrivit Mediafax.
În prezent, prin intermediul coradrive.ro, lansat oficial marţi în cadrul cora Lujerului, clienţii pot să cumpere produsele online şi le ridică ulterior din magazin.
"coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, preţurile sunt aceleaşi ca în magazin, comanda şi livrarea se fac foarte simplu. În prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar după coradrive Lujerului cora România pregăteşte drive-uri şi pentru alte magazine", a declarat marţi Claudia Mirică, directorul magazinului cora Lujerului Bucureşti.
Ea a arătat că retailerul targetează circa 2,6 milioane clienţi din Bucureşti, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanţa, Arad, Bacău şi Drobeta Turnu Severin, care cumpără din hipermarketurile cora o dată pe săptămână, au maşină şi accesează internetul.
În ceea ce priveşte planurile pentru primul hipermarket online al cora, Mirică spune că obiectivele pentru 2014 sunt creşterea bonului mediu de cumpărături cu 40%, de la 150 lei în prezent, şi o pondere de 5% din cifra de afaceri a magazinului.
Site-ul cuprinde peste 10.000 de produse şi este structurat în 8 raioane: produse proaspete, băcănie, băuturi, frumuseţe şi îngrijire, pentru casă, bebe, petshop, tabac şi hiper ofertele cora, iar comanda minimă este de 50 lei. Serviciul are 7 angajaţi dedicaţi şi poate procesa 150 de comenzi pe zi.
cora România deţine în prezent o reţea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât şi în spaţii închiriate, dintre care patru în Bucureşti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului şi Sun Plaza) şi opt în provincie, l