Retailerul franco-belgian Cora, prezent pe piaţa din România cu o reţea de 12 hipermarketuri, a lansat oficial ieri în România serviciul coradrive care permite clientului să îşi comande produsele necesare online şi să le ridice apoi din magazin.
Reprezentanţii Cora spun că se aşteaptă ca serviciul coradrive să reprezinte 5% din cifra de afaceri a companiei anul viitor, ceea ce înseamnă vânzări de 15-20 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF. Franco-belgienii vor astfel să ia 10-15% din piaţa mâncării online.
„În acest sistem sunt incluse 10.000 de articole dintre care 1.500 de articole proaspete“, spun reprezentanţii retailerului. Cele mai multe produse ale coradrive sunt alimentare, portofoliul fiind completat de articole pentru casă şi de produse cosmetice.
Într-o perioadă în care electronicele, cosmeticele, hainele şi chiar cărţile se comandă deja online, alimentele reprezentau ultimul bastion care în România mai rămăsese să ţină piept invaziei internetului.
Citiţi mai multe detalii aici
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.12.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Retailerul franco-belgian Cora, prezent pe piaţa din România cu o reţea de 12 hipermarketuri, a lansat oficial ieri în România serviciul coradrive care permite clientului să îşi