„Cred că este un pas înainte pentru a informatiza şi perfecţiona comunicarea între unităţile administrative şi sunt convins că în perioada 2014-2020, dacă acest proiect va avea succes, vom reuşi să interconectăm toate unităţile administrativ-teritoriale”, spune vicepreşedintele CJ Timiş, Călin Dobra
Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Călin Dobra, a fost prezent vineri, 29 noiembrie, la sediul Ministerului pentru Societatea Informaţională, unde a semnat, în numele instituţiei administraţiei timişene, contractul de finanţare pentru proiectul intitulat „Sistem integrat pentru taxe, impozite şi registru agricol la nivelul judeţului Timiş”.
Valoarea totală a proiectului este de 6.734.100 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă este de 6.599.418 lei. „Obiectivul general al proiectului vizează crearea unui sistem de comunicaţii (componente hardware şi software) capabil să optimizeze funcţionarea structurilor organizatorice din administraţia publică locală şi să furnizeze servicii publice on-line către cetăţeni şi mediul de afaceri. Proiectul va fi implementat la nivelul CJ Timiş şi al unui număr de 15 primării din judeţ.”, a spus vicepreşedintele CJ Timiş, Călin Dobra.
15 primării
Produsul informatic final va oferi evidenţa şi centralizarea automată a datelor din registrele agricole existente la nivelul primăriilor. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea competitivităţii economice, axa prioritară III – tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public. Semnarea contractului de finanţare s-a făcut în prezenţa premierului Victor Ponta, a ministrului pentru societatea informaţională, Dan Nica, şi a ministrului fondurilor europene, Eugen Teodorovici. „Acest proiect presupune corelarea consiliului judeţean cu cele 15 primării din punct de vedere al taxelor, al impozitelor şi crea