REWE România a lăsat cele mai multe deschideri de magazine pe final de an, astfel că în următoarele trei săptămâni retailerul va inaugura nouă magazine Penny Market şi va închide anul cu o reţea de 150 de unităţi Penny şi şapte XXL Mega Discount.
„Urmează să deschidem în următoarele trei săptămâni în Negreşti-Oaş, Târgovişte, Braşov, Dorohoi, Sibiu, Târgu-Mureş, Galaţi, Buşteni şi Brad. Expansiunea noastră se desfăşoară conform planificării iniţiale, astfel că până la sfârşitul anului vom putea deschide aproape tot ce ne-am propus“, a declarat directorul financiar al REWE România, Daniel Gross.
În acest an, retailerul a mai inaugurat şase magazine, numărul deschiderilor ajungând astfel la 15, cu cinci mai puţine decât prevăzuse iniţial. Compania avea la sfârşitul anului trecut 136 de magazine Penny Market şi şase magazine XXL Mega Discount.
Investiţia într-un magazin este de circa 2 milioane euro din care jumătate reprezintă costul terenului, 70% din terenurile pe care sunt construite magazinele Penny şi XXL Mega Discount aparţinând companiei.
Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl. În România, grupul REWE mai este prezent prin lanţul de supermarketuri Billa.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.12.2013
REWE România a lăsat cele mai multe deschideri de magazine pe final de an, astfel că în următoarele trei săptămâni retailerul va inaugura nouă magazine Penny Market şi va închide anul cu o reţea de 150 de unităţi Penny şi şapte XXL Mega Discount.
„Urmează să deschidem în următoarele trei săptămâni în Negreşti-Oaş, Târgovişte, Braşov, Dorohoi, Sibiu, Târgu-Mureş, Galaţi, Buşteni şi Brad. Expansiunea noastră se desfăşoară conform planificării iniţiale, astfel că până la sfârşitul anului vom putea deschide aproape tot ce ne-am propu