Rompetrol, al doilea mare jucător din piaţa petrolieră locală controlat de grupul kazah de stat KazMunayGas, spune că la aproape cinci ani de la punerea în funcţiune a terminalului marin Midia, investiţia de 100 de milioane de dolari s-a amortizat după ce prin intermediul acestui terminal s-au descărcat peste 15 milioane de tone de petrol.
WikiZF: Profilul companiei Rompetrol
Terminalul este situat la 8,6 kilometri în largul Mării Negre.
„Costurile pentru transferul materiei prime către rafinărie au înregistrat în medie o reducere cu 7 $/tonă faţă de varianta anterioară de aprovizionare prin portul Constanţa, atât prin scurtarea traseului cu circa 33 km, cât şi printr-un control strict al fluxului şi o îmbunătăţire a gestiunii parcului de rezervoare al rafinăriei (400.000 tone)“, a declarat Ioan Taus, directorul general al Midia Marine Terminal, compania care administrează activul. Continuarea pe ZFCorporate
Rompetrol, al doilea mare jucător din piaţa petrolieră locală controlat de grupul kazah de stat KazMunayGas, spune că la aproape cinci ani de la punerea în funcţiune a terminalului marin Midia, investiţia de 100 de milioane de dolari s-a amortizat după ce prin intermediul acestui terminal s-au descărcat peste 15 milioane de tone de petrol.
WikiZF: Profilul companiei Rompetrol
Terminalul este situat la 8,6 kilometri în largul Mării Negre.
„Costurile pentru transferul materiei prime către rafinărie au înregistrat în medie o reducere cu 7 $/tonă faţă de varianta anterioară de aprovizionare prin portul Constanţa, atât prin scurtarea traseului cu circa 33 km, cât şi printr-un control strict al fluxului şi o îmbunătăţire a gestiunii parcului de rezervoare al rafinăriei (400.000 tone)“, a declarat Ioan Taus, directorul general al Midia Marine Terminal, compania care administrează a