Auchan România a rebranduit şi ultimul hipermarket real planificat pentru acest an, cel din Satu Mare, pe care îl va redeschide miercuri sub marca sa, acesta fiind şi al 7-lea hipermarket real remodelat din cele 20 preluate de la grupul german Metro.
Transformarea magazinului Real în Auchan a durat mai puţin de trei săptămâni. Auchan Satu Mare are o suprafaţă netă de vânzare de peste 6.000 de metri pătraţi şi o gamă de 35.000 produse.
"Deschidem porţile celui de-al 7-lea şi ultimul hipermarket remodelat anul acesta sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real. Aceste remodelări s-au realizat într-un timp record de mai puţin de 3 luni", a declarat, într-un comunicat, directorul de vânzări al Auchan România, Frédéric Bellon.
De la finalizarea tranzacţiei cu Metro, Auchan a rebranduit două hipermarketuri real din Capitală, Pallady şi Vitan, unul în Braşov, unul în Oradea, unul în Constanţa şi unul în Sibiu. Două dintre acestea au fost remodelate în formatul Auchan City.
Anterior, retailerul a anunţat că va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puţin de un an, cu o investiţie de 40 milioane euro.
Tranzacţia Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între grupul Auchan şi Metro Group şi a validării primite din partea Consiliului Concurenţei, la sfârşitul lunii iulie.
Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise şi alte două în construcţie, o suprafaţă netă de vânzare de 252.000 metri pătraţi, peste 10.000 de angajaţi, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienţi anual şi o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România şi a doua reţea de comerţ ca suprafaţă totală de vânzare la nivel naţional.
Potri