Retailerul franco-belgian Cora a lansat în România serviciul Drive, care le permite clienţilor să îşi facă cumpărăturile online, iar apoi să meargă la magazin să le ridice. Momentan, proiectul este implementat doar în supermarketul Cora Lujerului, din cartierul bucureştean Militari.
Site-ul serviciului Drive conţine 10.000 de produse din categorii diferite precum băcănie, băuturi, cosmetice, îngrijire pentru casă, copii, petshop şi tutungerie.
Coşul de cumpărături poate conţine unul sau mai multe produse în valoare de minimum 50 de lei. Preţurile sunt aceleaşi cu cele din hypermarket, iar clientul nu plăteşte nicio taxă suplimentară pentru ambalare şi pentru pregătirea coşului de cumpărături.
În momentul în care clientul plasează comanda şi îşi introduce datele personale, valoarea totală a coşului de cumpărături este blocată pe card. Tranzacţia este finalizată însă doar în momentul în care produsele sunt ridicate din magazin, între timp el având posibilitatea să se răzgândească, să renunţe la o serie de articole, fără a le plăti şi fără a plăti penalităţi.
Cora a deschis primul magazin în România în 2003. În prezent, retailerul deţine o reţea de 12 hipermarketuri, dintre care patru în Bucureşti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului şi Sun Plaza) şi opt în provincie, la Ploieşti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanţa şi Bacău.
Cora România a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde de lei, in crestere cu 6% fata de anul precedent.
Retailerul franco-belgian Cora a lansat în România serviciul Drive, care le permite clienţilor să îşi facă cumpărăturile online, iar apoi să meargă la magazin să le ridice. Momentan, proiectul este implementat doar în supermarketul Cora Lujerului, din cartierul bucureştean Militari.
Site-ul serviciului Drive conţine 10.000 de produse din catego