Explozia vânzărilor de date şi de smartphone-uri şi tablete obligă compania să aibă o strategie „multi-screen“, de la serviciile de cloud până la cele de TV. Compania va extinde şi gama de servicii de asistenţă pentru clienţii care îşi cumpără primele smartphone-uri şi tablete, dar şi pentru acel tip de clienţi care nu vor suna niciodată la call-center.
Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, îşi va axa anul viitor, în principal, eforturile pe dezvoltarea reţelei de internet mobil de mare viteză 4G - atât ca acoperire, cât şi ca viteză, şi pe extinderea ofertei de conţinut video pentru serviciul de televiziune, accentul urmând să fie pus pe serviciul disponibil prin internet, în contextul creşterii puternice a vânzărilor de tablete şi smartphone-uri şi a schimbărilor din comportamentul de consum al clienţilor, a declarat într-un interviu pentru ZF Julien Ducarroz, directorul comercial al companiei.
„Pe segmentul de telefonie şi date mobile, o direcţie clară pentru noi este 4G-ul. Nu este însă niciun secret. În aprilie va fi momentul de a lansa serviciul cu o acoperire extinsă, cu o viteză mai mare, pentru că vom avea mai multe frecvenţe. Serviciile TV sunt de asemenea o direcţie, în mod evident“, a spus el.
Operatorii de telefonie mobilă vor intra anul viitor în posesia benzilor de frecvenţe pentru care au plătit aproape 700 de milioane de euro şi care le vor permite să ofere pe teritorii mai mari şi cu viteze mai ridicate servicii de date mobile prin tehnologia 4G. Orange va mări şi viteza şi acoperirea serviciilor 4G în luna aprilie, de la 75 Mbs (download) şi 37,5 Mbps (upload) în prezent, la 100, respectiv 50 Mbps. Continuarea pe ZFCorporate
Explozia vânzărilor de date şi de smartphone-uri şi tablete obligă compania să aibă o strategie „multi-screen“, de la serviciile de cloud până la cele de TV. Compania va extinde