Mii de sătmăreni au fost la cumpărături încă de la primele ore ale dimineţii de ieri, profitând de zecile de promoţii pe care reprezentanţii Hipermarketului Auchan le fac cadou potenţialilor clienţi. Astfel, Auchan România a deschis ieri la Satu Mare al șaptelea magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real preluate de la METRO GROUP. La eveniment au participat directorul de marketing al Auchan, Tiberiu Dăneţiu, directorul de vânzări al Auchan, Frederic Bellon, directorul general Arcade Property, Călin Berinde, directorul regional – regiunea de vest a Auchan, Gaspar Biro, şi directorul Auchan Satu Mare, respectiv mii de sătmăreni care au dat buluc în incinta hipermarket-ului. Vânătorii de promoţii
Politica de discount generalizat practicată de Auchan, constând în „preţuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent”, va permite fiecărui client să realizeze economii importante la fiecare cumpărătură, le promit oficialii Auchan potenţialilor cumpărători. În plus, peste 2.500 de produse marca proprie Auchan, cu cel mai bun raport calitate – preţ, peste 450 de produse alimentare şi nealimentare vândute vrac, numeroase variante de condiţionare mică şi vânzarea la bucată, reprezintă soluţii zilnice puse la dispoziţia clienţilor, pentru protejarea puterii lor de cumpărare. Hipermarketul Auchan Satu Mare are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie.
La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de sătmăreni, proaspete, de calitate şi ieftine. Oferta de produse româneşti reprezintă o prioritate pentru Auchan. Personalul specializat, echipamentele performa