Respondentii vor oferi celor dragi dulciuri (54,3%), imbracaminte sau incaltaminte (41,3%), precum si jucarii (36,1%).
Pe de alta parte, in jur de 16,4% vor oferi cosmetice sau parfumuri, 9,6% vor cumpara fructe, iar 6,3% electronice ori electrocasnice.
Citeste si:Cadouri de sarbatori. Noile tehnologii il pun pe Mos Craciun la treabaCum sa faci afaceri cu Mos Craciun. Pune intrebari si castiga o carteCampanie in social media: Un Mos Craciun exploziv [VIDEO]
Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 21 – 27 noiembrie 2013.
Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.
Respondentii vor oferi celor dragi dulciuri (54,3%), imbracaminte sau incaltaminte (41,3%), precum si jucarii (36,1%).
Pe de alta parte, in jur de 16,4% vor oferi cosmetice sau parfumuri, 9,6% vor cumpara fructe, iar 6,3% electronice ori electrocasnice.
Citeste si:Cadouri de sarbatori. Noile tehnologii il pun pe Mos Craciun la treabaCum sa faci afaceri cu Mos Craciun. Pune intrebari si castiga o carteCampanie in social media: Un Mos Craciun exploziv [VIDEO]
Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 21 – 27 noiembrie 2013.
Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.