Volumul „Primul an de publicitate“, de Petre Barbu, care cuprinde interviuri cu unele dintre cele mai importante persoane din industria de publicitate din România, între care Radu Florescu, Bogdan Enoiu şi Veronica Savanciuc, va fi lansat pe 11 decembrie, la sediul IAA România. „Primul an de publicitate“ cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români care au înfiinţat agenţii de publicitate la începutul anilor ’90.
„Este o carte despre începuturile unei industrii necunoscute în România, despre oamenii care au avut curajul şi energia de a porni de la zero într-un domeniu pe care nu-l cunoşteau. Întâmplările, emoţiile, spaimele de atunci, toate transpuse în interviurile realizate pe parcursul ultimului an, conturează nu numai punctul de pornire al publicităţii româneşti, ci şi o Românie a anilor ’90 cu oameni plini de speranţe şi încredere.“
Petre Barbu este ziarist şi scriitor. Primele articole despre agenţiile de publicitate le-a scris începând cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie în presă despre industria de publicitate şi media din România.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.12.2013
Volumul „Primul an de publicitate“, de Petre Barbu, care cuprinde interviuri cu unele dintre cele mai importante persoane din industria de publicitate din România, între care Radu Florescu, Bogdan Enoiu şi Veronica Savanciuc, va fi lansat pe 11 decembrie, la sediul IAA România. „Primul an de publicitate“ cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români care au înfiinţat agenţii de publicitate la începutul anilor ’90.
„Este o carte despre începuturile unei industrii necunoscute în România, despre oamenii care au avut curajul şi energia de a porni de la zero într-un domeniu pe care nu-l cunoşteau. Întâmplările, emoţiile, spaimele de atunci, toate transpuse în interviurile realizate pe parcursul ultimulu