Peste 3.400 de reclame au fost difuzate pentru Black Friday, în perioada 1 noiembrie – 2 decembrie, potrivit unei monitorizări realizate de agenția mediaTrust.
Despre studiu
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 37.325 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 noiembrie – 2 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Comerţ.
Mai multe detalii, în continuare:
Principalii jucători care au participat la Black Friday
Dacă în 2012 reclamele difuzate erau pentru retailerii de IT si electrocasnice, principalii jucători fiind Carrefour, Altex, Flanco, Metro şi Domo, în anul 2013 categoriile de produse s-au diversificat.
Magazinele de haine şi mobilă cum ar fi Nissa, Hervis Sports, Cocor, Ikea, etc, s-au alăturat evenimentului Black Friday, folosindu-se de campanii agresive de promovare, se arată în studiul mediaTrust. Sursa: mediaTRUST Sursa: mediaTRUST
Canelele media preferate de retaileri
Radioul este canalul media cel mai mult folosit (1.739 de spoturi difuzate).
Printre radiourile cu cel mai mare număr de difuzări de reclame pentru Black Friday se numără:
Posturile de televiziune au difuzat 1.659 de reclame.
Black Friday a fost prezent în presa scrisă cu 17 reclame.
După cum era de aşteptat, evoluţia numărului de reclame a înregistrat o creştere în zilele de 22 şi 29 noiembrie, când s-au înregistrat 529, respectiv 364 de reclame pentru eveniment.
Peste 3.400 de reclame au fost difuzate pentru Black Friday, în perioada 1 noiembrie – 2 decembrie, potrivit unei monitorizări realizate de agenția mediaTrust.
Despre studiu
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 37.325 de reclame difuzate în intervalul de timp