Aeroportul International Iasi a achizitionat recent o noua autoutilitara pentru care a platit 80.000 lei, adica putin peste 18.000 de euro unui furnizor din municipiu. Conducerea aerogarii iesene a considerat oportuna achizitia unui autoturism Dacia Duster 4x4, in conditiile in care parcul auto al regiei autonome este plin de masini. Aerogara mai detine doua masini Chevrolet Spark, un Nissan Pathfinder, dar si un autoturism Toyota Rav 4, alaturi de microbuze transport persoane.
Achizitia autoturismului Duster a fost facuta la trei zile dupa ce a fost promovata pe sistemul electronic de achizitii publice. Conform fisei tehnice, cei de la aeroport s-au grabit sa cumpere ultimul model de Dacia Duster, cu motorizare Euro 5, tractiune integrala 4x4, viteza maxima 168 km/h si cu un consum de 5,2 litri la suta de kilometri. Conducerea Aeroportului Iasi nu specifica si de ce are nevoie urgenta de un asemenea autoturism, preferand sa ofere doar informatii vagi.
"Regia Autonoma Aeroportul Iasi doreste sa achizitioneze o autoutilitara speciala 4X4 cu dotarile precizate in descrierea aferenta produsului". Aeroportul Iasi s-a ales recent cu un autotutrism Toyota Rav 4, pe care cei de acolo s-au grabit sa-l inmatriculeze pe regie din proprietatea unei societati comerciale. De altfel, acest autoturism de culoare argintie, cu numarul de inmatriculare IS 77 SLY, este preferat de directorul Marius Bodea in deplasarile sale. Subordonatii sai stau insa foarte prost la capitolul masini de serviciu. Directorul adjunct Alexandru Anghel a distrus unul dintre cele doua Chevrolet Spark, dupa ce a alimentat cu motorina in loc de benzina, incident negat de catre Bodea. Si alti fosti directori de la aeroport au distrus masinile de serviciu, dupa ce au plecat in diverse deplasari in tara impreuna cu alti angajati ai regiei. Autoturismul Nissan a fost lovit serios intr-una