Scăderea consumului şi accesul în creștere la internet forţează marele retail să încerce cu degetul și apele virtuale. De azi, cora Lujerului, care găzduieşte primul drive al retailerului, dă clienţilor posibilitatea de a comanda de oriunde s-ar afla, după care nu trebuie decât să-şi ridice produsele, gata ambalate şi împachetate.
cora România care se pregăteşte să intre într-o nouă fază de dezvoltare: cea a hipermarketurilor "drive". Retailerul a lansat oficial primul hipermarket online din ţară cu livrare de tip drive . Serviciul este disponibil, deocamdată, pentru magazinul cora Lujerului din București. În prima jumătate a anului viitor, retailerul va lansa şi serviciul de livrare la domiciliu şi vrea să extindă coradrive şi în alte magazine.
Principiul de funcţionare e simplu: clienţii consultă oferta de produse online, îşi trimit lista de cumpărături, iar când ajung la cora Lujerului, produsele le sunt livrate şi încărcate în mașină.
coradrive targetează circa 2,6 milioane clienţi din Bucureşti, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanţa, Arad, Bacău şi Drobeta Turnu Severin, care cumpără din hipermarketurile cora o dată pe săptămână, au maşină şi accesează internetul.
Claudia Mirică, directorul magazinului cora Lujerului Bucureşti, spune că pentru primul hipermarket online al cora, obiectivele lui 2014 sunt creşterea bonului mediu de cumpărături cu 40%, de la 150 lei în prezent, şi o pondere de 5% din cifra de afaceri a magazinului.
Site-ul cuprinde peste 10.000 de produse şi este structurat în opt raioane: produse proaspete, băcănie, băuturi, frumuseţe şi îngrijire, pentru casă, bebe, petshop, tabac şi hiper ofertele cora, iar comanda minimă este de 50 lei. Serviciul are 7 angajaţi dedicaţi şi poate procesa 150 de comenzi pe zi.
Mai toate marile reţele de retail admit că „cercetează piaţa“, dar,