Probabil că am observat cu toţii că idealul de frumuseţe fizică promovat în mass-media şi nu numai este greu de atins şi puţini dintre noi mai reuşesc să vadă dincolo de ceea ce apare pe sticlă sau prin reviste. Există însă şi oameni, precum cei de la "Pro Infirms", care au decis să le reamintească tuturor că realitatea e diferită.
Pentru a marca "Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi", organizaţia elveţiană "Pro Infirms" a decis să lanseze o campanie emoţionantă, "Because who is perfect? Get closer" (Cine e perfect? Apropie-te!), plasând în vitrinele unor magazine, aflate pe cea mai cunoscută stradă din Zürich, o serie de manechine "bazate" pe persoane reale cu handicap. "Să văd asta în realitate a fost un adevărat şoc", a declarat unul dintre modele.
1920 este anul în care a fost înfiinţată organizaţia "Pro Infirms".
Probabil că am observat cu toţii că idealul de frumuseţe fizică promovat în mass-media şi nu numai este greu de atins şi puţini dintre noi mai reuşesc să vadă dincolo de ceea ce apare pe sticlă sau prin reviste. Există însă şi oameni, precum cei de la "Pro Infirms", care au decis să le reamintească tuturor că realitatea e diferită.
Pentru a marca "Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi", organizaţia elveţiană "Pro Infirms" a decis să lanseze o campanie emoţionantă, "Because who is perfect? Get closer" (Cine e perfect? Apropie-te!), plasând în vitrinele unor magazine, aflate pe cea mai cunoscută stradă din Zürich, o serie de manechine "bazate" pe persoane reale cu handicap. "Să văd asta în realitate a fost un adevărat şoc", a declarat unul dintre modele.