Facebook va pune un accent mai mare pe informaţiile oferite utilizatorilor acestei reţele de socializare, care vor avea un acces sporit la ştiri, comparativ cu mesajele postate de prietenii lor.
Facebook depune eforturi pentru a creşte numărul de ştiri din secţiunea "News Feed" (noutăţi). Astfel, utilizatorii Facebook vor avea acces mai mult la ştiri decât la mesajele actualizate ale prietenilor lor de pe această reţea de socializare. La inceputul saptamanii, Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a anunţat, pe blogul său, că intenţionează să revizuiască modul de furnizare a informaţiilor către cei peste un miliard de utilizatori ai săi.
"Oamenii folosesc Facebook pentru a distribui informaţii şi pentru a fi conectaţi, inclusiv pentru a fi la curent cu cele mai noi ştiri, fie că este vorba despre vedetele lor preferate, fie că este vorba despre ce se întâmplă în lume", au spus Varun Kacholia şi Minwen Ji, doi ingineri de la Facebook. "Am remarcat că utilizatorilor le place să citească articole distribuite pe Facebook, fapt pentru care vom acorda o atenţie deosebită conţinutului de calitate, dar şi frecvenţei cu care aceste materiale sunt accesate, în special de pe telefoanele mobile. Acest lucru înseamnă că veţi observa mai des link-urile către articole (mai ales când accesaţi Facebook de pe telefoane mobile)", au spus cei doi.
Potrivit acestora, în general, oamenii preferă să acceseze pe Facebook articole despre evenimente curente, despre echipele sportive preferate şi să distribuie informaţii despre propriile interese şi pasiuni. Pe de altă parte, un studiu făcut public în prima parte a acestui an a dezvăluit faptul că Facebook a devenit o sursă importantă de informaţii pentru utilizatorii acestei reţele de socializare, chiar dacă oamenii descoperă din întâmplare articolele care le stârnesc interesul.
Conform acestui s