Rio Bucovina, liderul apei plate îmbuteliate din Bucureşti, a investit în fabrica Vatra Dornei peste patru milioane de euro în creşterea şi modernizarea capacităţii de producţie, în tehnologie şi în eficientizarea distribuţiei, precum şi în dezvoltarea inovaţiilor la nivel de produs.
Obiectivul companiei pentru anul 2012 a fost consolidarea poziţiei în topul celor mai mari trei jucători la nivel naţional din piaţa autohtonă de profil, iar anul 2013 a reprezentat anul investiţiilor majore în evoluţia şi dezvoltarea companiei.
Ca urmare a acestor investiţii, în acest moment Rio Bucovina este prima companie din România care a adoptat pentru apa minerală naturală plată Bucovina, standardul european de dop 29/25 ce asigură un consum redus de material plastic în procesul de producţie. Rio Bucovina este singura companie care, prin introducerea acestui standard, s-a aliniat la recomandările şi directivele Uniunii Europene în vederea realizării programului de prevenire a deşeurilor de ambalaje.
„Pe lângă investiţia în modernizarea liniei tehnologice, PET-ul apei minerale naturale plate Bucovina, inovator şi unic pe piaţa din România, este rezultatul unor investiţii de peste 200.000 euro în studii şi cercetări, în care s-au testat şi analizat timp de un an de zile, atât ergonomia sa, cât şi comportamentul acestuia în timpul folosirii. Ne-am dorit să oferim consumatorilor noştri un produs unic, cu un design modern şi prietenos cu mediul înconjurător.”, a declarat domnul Răzvan Iancău, Director General şi Administrator Rio Bucovina.
Sub sloganul brand-ului Bucovina “Echilibrul suprem pentru corp şi minte!” şi prin unicitatea design-ului pentru toată gama de apă minerală naturală Bucovina, compania şi-a consolidat poziţia pe piaţa de profil din România. Astfel, forma PET-ului de apă minerală naturală plată Bucovina reflectă caracteristica unică a acesteia