CNADNR a atribuit asocierii Tirrena Scavi - Societa Italiana Per Condotte D'Acqua un contract de 423,35 milioane lei (94,7 milioane euro), fără TVA, pentru proiectarea şi construcţia lotului 2 al autostrăzii Timişoara - Lugoj, la peste un an de la primirea ofertelor din partea constructorilor.
Contractul vizează proiectarea şi execuţia unui tronson cu o lungime totală de aproximativ 25,6 km.
Finanţarea este asigurată din fonduri europene (85%) şi bani de de la bugetul de stat (15%).
CNADNR anunţa în august 2012 că pentru acest lot au transmis oferte firmele FCC Construccion şi Copisa Constructora Pirenaica şi consorţiile Selina SRL - Doprastav as - Sodi Construcţii SRL, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d’Acqua, Max Boegl Romania - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL - Comsa - Aldesa Construcciones - Vamibero Holding - Arcadis Eurometudes, Strabag SRL - Straco Grup SRL, Constructora San Jose - Sevicon Obras e Infraestructuras SL şi Spedition UMB - Tehnostrade.
Primul tronson al acestei autostrăzi a fost deschis circulaţiei în octombrie 2012, fiind realizat de asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di Construzioni.
CNADNR a atribuit asocierii Tirrena Scavi - Societa Italiana Per Condotte D'Acqua un contract de 423,35 milioane lei (94,7 milioane euro), fără TVA, pentru proiectarea şi construcţia lotului 2 al autostrăzii Timişoara - Lugoj, la peste un an de la primirea ofertelor din partea constructorilor.
Contractul vizează proiectarea şi execuţia unui tronson cu o lungime totală de aproximativ 25,6 km.
Finanţarea este asigurată din fonduri europene (85%) şi bani de de la bugetul de stat (15%).
CNADNR anunţa în august 2012 că pentru acest lot au transmis oferte firmele FCC Construccion şi