In ultimii 2 ani, analizand lucrarile executate de diversi edili, am vazut multe neghiobii. De fiecare data am senzatia ca "nu se poate mai rau". Dar de fiecare data mai apare cate-un nerod, uneori acelasi, si da peste cap "topul celor mai nerozi edili".
Piste de biciclete care dau in stalpi, piste de biciclete care dau in copaci, piste de biciclete care dau in chioscuri, piste care nu duc nicaieri, piste care dau in garduri, piste care trec prin statii, piste care trec prin panouri publicitare...
Oare cate am uitat ?
Cand ziceam ca nimic nu ma mai poate surprinde, a aparut stirea despre stalpul din mijlocul drumului.
Cine ar mai putea intra in "top-ul nerozilor" ?
Asa, fara avertisment, pe bulevardul Unirii au inceput niste lucrari de amploare intr-o zona care tocmai a fost reamenajata.
Din punct de vedere a dezvoltarii mobilitatii urbane, lucrarile de "modernizare" reprezinta un dezastru, lucru confirmat de specialisti. Si totusi, grabiti sa toace banii, edilii au continuat lucrarile.
Pentru ca sunt curios din fire, am dorit sa vad avizele obligatorii care trebuie eliberate de politia rutiera in astfel de cazuri. Dar... surpriza !
Lucrarile de "modernizare" a drumului public s-au facut fara avizul Brigazii rutiere. Si, din cate spune politia, s-au aplicat si niste amenzi.
Confirm, lucrarile nu sunt de modernizare ci de distrugere. Atata timp cat intr-un oras se fac lucrari de betonare a spatiului verde pentru a face loc tot mai multor masini, inseamna ca acceptam sa fim otraviti. Acceptam sa fim otraviti de niste nerozi care, folosindu-se de banii nostri, distrug orasul in care locuim.
Si, ca dovada ca este inghesuiala mare in "top-ul nerozilor", in timp ce scriam acest articol au aparut fotografii din Timisoara unde alti nerozi tocmai distrug o zona pietonala pentru a face loc masinilor.
Eu m-a