Prin intermediul unui asistent personal virtual, clienții sunt preluați imediat, se indentifică ușor prin amprenta vocală și își rezolvă solicitările rapid.
Dezvoltat de Nuance Communications, lider în domeniul aplicațiilor de recunoaștere vocală, şi implementat de ING Bank Romania, serviciul redefinește interacțiunea dintre client și call center folosind două aplicaţii complementare: identificare vocală (Voice Biometrics Authentication) şi înțelegerea exprimării libere (Free Speech Call Steering).
Aceste inovații tehnologice oferă utilizatorilor o experienţă mai bună decât cea oferită de un call center tradițional: clienţii se autentifică rapid și ușor, rostind doar o frază simplă, iar sistemul recunoaște vocea, înţelege cererea şi oferă răspuns imediat sau îi direcţionează către un operator pentru detalii suplimentare.
Acestă soluție elimină timpii de așteptare în call center, clienții fiind preluați instantaneu de către un „asistent personal virtual”, iar operatorii câștigă timp pentru a se ocupa de solicitările mai complexe. Astfel, randamentul unui call center se îmbunătățește semnificativ, iar clienții sunt mai mulțumiți de experiența cu banca.
“Inovația și experiența clientului sunt două principii importante la ING. Dorim să oferim clienților noștri servicii excepționale, indiferent de contextul în care interacționează cu noi. Suntem mândri să fim primii care implementează în România această soluție cu adevărat inovatoare, bazată pe o tehnologie de ultimă generație. Suntem încrezători că noul serviciu va schimba în bine experiența clienților noștri cu serviciul de relații cu clienții”, a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.
Cum funcţionează sistemul Voice Biometrics:
Pentru a activa serviciul, clientul îşi înregistrează amprenta vocală rostind fraza „La ING mă pot identifica prin vocea mea”; @N_P