VÂRF DE SEZON. Luna noiembrie a adus creșteri de audiență în intervalul de maximă audiență. Seara, Pro TV a ajuns la o medie pe minut de un milion de telespectatori. Plusuri în materie de rating au avut și Antena 1 și Prima TV. Kanal D a scăzut ușor.
Dintre posturile de știri, au fost mai vizionate seara, comparativ cu octombrie, Antena 3, România TV și B1. Realitatea TV a fost singurul canal de știri care a scăzut în noiembrie: minus 13.000 de persoane și cădere pe locul 13.
Concluzii din analiza datelor de audiență din mediul urban:
După media în PRIME –TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
Posturile de știri seara:
Antena 3: Postul de știri al Intact rămâne pe locul patru în Prime-Time. Are o medie totală de 286.000 de persoane, un plus de 36.000 față de octombrie.
România TV: Și postul lui Sebastian Ghiță își menține poziția – locul 9. Are un total în noiembrie de 139.000 de persoane, cu 18.000 mai multe decât în octombrie.
B1 TV: Locul 10, după România TV, ca și în octombrie. Total de 102.000 de telespectatori, un plus de 7.000.
Realitatea TV. Postul coboară un loc, pe 13 și are un minus de 13.000 de telespectatori.
După MEDIA PE ZI:
Posturile de știri după media pe zi:
Antena 3: Locul patru în clasament. Total de 171.000 de telespectatori. Plus de aproape 20.000.
România TV: Urcă în top, pe locul 7. Total de 93.000, plus de 10.000.
B1 TV: Stagnează, pe 10. Total: 71.000, cu 3.000 mai mult decât în luna octombrie.
Realitatea TV: Rămâne pe 12. Scade cu 4.000 de persoane și are un total de 54.000 de telespectatori.
Audiența posturilor TV în lunile octombrie și noiembrie, în mediul urban, după media în PRIME –TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
Audiența posturilor TV în lunile octombrie și noiembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI: @