Tinereţea, entuziasmul, atitudinea pozitivă şi bunul-simţ - sunt aşii pe care i-a avut în mânecă Bogdan Rohan în urmă cu aproape cinci ani, când s-a hotărât să exploateze oportunităţile de pe piaţa IT prin intermediul HyperCubic Outsourcing.
În 2009 ai fondat HyperCubic, companie care oferă în prezent servicii externalizare IT şi reparaţii electronice. Care este povestea companiei?
Bogdan Rohan, General Manager HyperCubic IT Outsourcing: Am pornit la drum în plină criză socio-economică, cu doi angajaţi - doi tineri ambiţioşi, abia ieşiţi de pe băncile Facultăţii de Electronică – şi cu o investiţie modestă de câteva sute de euro. Cum era firesc, la început ne-am axat pe serviciile de reparaţii electronice, adresate cu preponderenţă persoanelor fizice. După doi ani grei, finalizaţi însă pe profit, a urmat trecerea către zona B2B, pas care a influenţat decisiv starea actuală a companiei. Astăzi, HyperCubic este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa prestărilor de servicii IT în regim de externalizare, serviciile oferite având cadrul de desfăşurare sub forma unui abonament lunar. Sintetizând, în cei aproape cinci ani de activitate am parcurs trei etape importante: trecerea de la B2C la B2B, mărirea echipei Hypercubic de la câţiva angajaţi la 10 şi apoi la aproape 30, şi, poate cel mai important, crearea unei stabilităţi la nivel managerial şi asigurarea unui nivel calitativ uman şi profesional.
Care este cea mai mare realizare/mulţumire profesională din cariera ta la HyperCubic IT Outsourcing?
B.R.: Am crescut natural şi am reuşit să formez un nucleu de oameni bine pregătiţi, în jurul căruia am dezvoltat o serie de aplicaţii IT. Avem o echipă de profesionişti atât în domeniul de bază al companiei IT-ul, cât şi în Marketing, echipă care vine cu plăcere la serviciu şi reuşeşte să se ridice la nivelul aşteptărilor clienţilor. Am păstrat