Bucureştenii au intrat pe ultima sută de metri cu pregătirile pentru Moş Nicolae, iar în magazine mişună oameni de toate vârstele care au coşurile încărcate cu produse. Cum era de aşteptat, cele mai aglomerate raioane sunt cele cu jucării şi cele cu dulciuri.
În această seară, micuţii din toată ţara îşi lustruiesc ghetuţele şi le aşează la geam sau la uşă pentru ca Moşul să le umple cu daruri. Părinţii au luat cu asalt magazinele din întreaga Capitală în goana după dulciuri şi jucării de tot felul, în timp ce copiii îşi aleg cu grijă cuvintele pe care le scriu pentru Moş Nicolae.
Agăţaţi de gâtul părinţilor sau alergând printre raioanele încărcate cu jucării, copii de toate vârstele au transformat centrele comerciale din Bucureşti în locuri în care domneşte distracţia. Se joacă, aleargă, cântă sau privesc fascinaţi spre maşinuţe, păpuşi şi decoraţiuni pentru Sărbătorile de Iarnă.
Părinţii testează jucăriile
'Trebuie să vedem ce cumpărăm' , spune un tătic trecut de 35 de ani din Bucureşti şi entuziasmat de animăluţele înşirate pe un raft dintr-un supermarket. Bărbatul a ieşit la cumpărături împreună cu soţia sa şi spune că anul acesta a decis să îi cumpere fiicei sale o pisicuţă de pluş care dansează şi cântă.
Părinţii se uită fascinaţi la pisica galbenă împachetată într-o cutie cu care lasă la vedere dansurile antrenante ale felinei de pluş. Pisicuţa îşi mişcă energic lăbuţele, pleoapele acoperă sferele albastre care ţin loc de ochi, iar cei doi bucureşteni rămâni surpinşi de talentul animăluţului dansator.
Zidul maşinilor şi garderoba Moşului
Un alt punct fierbinte de pe harta centrului comercial este reprezentat de sute de maşinuţe aşezate cu grijă una peste alta. Teancul de jucării formează un zid care îi forţează pe cumpărători să ridice capul pentru a vedea locul în care zidul se termină. Foto Cum arată centrele comerci