Marcile proprii din comertul modern sunt importante in alegerea magazinului pentru 25% dintre romani, arata un studiu recent al Mercury Research.
Romanii aleg sa cumpere produsele sub marca proprie pentru preturile mici, garantarea calitatii produselor de catre magazine sau exclusivitatea, in conditiile in care respectivele produse se gasesc doar in anumite magazine.
In viitor, intentiile de cumparare indica o usoara crestere. 13% dintre romani, cu varsta peste 18 ani, care locuiesc in mediul urban, declara ca vor cumpara mai multe produse sub marca proprie decat in prezent.
Pentru infograficul de mai jos, incont.ro a inclus in studiu urmatoarele marci proprii: Carrefour, Carrefour Discount, Pouce, Auchan, Winny, Cora, Clever, K-Classic, 365, Delhaize. In cazul mai multor categorii, pentru acelasi brand, s-a luat in considerare cel cu pretul mai mic. Datele au fost colectate in Bucuresti, in perioada 18 - 24 noiembrie 2013.
Au fost comparate preturile la faina, ciuperci conserva, lapte, apa plata, malai, smantana, suc de portocale, spaghete, orez, ciocolata.
VEZI AICI INFOGRAFICUL
Marcile proprii din comertul modern sunt importante in alegerea magazinului pentru 25% dintre romani, arata un studiu recent al Mercury Research.
Romanii aleg sa cumpere produsele sub marca proprie pentru preturile mici, garantarea calitatii produselor de catre magazine sau exclusivitatea, in conditiile in care respectivele produse se gasesc doar in anumite magazine.
In viitor, intentiile de cumparare indica o usoara crestere. 13% dintre romani, cu varsta peste 18 ani, care locuiesc in mediul urban, declara ca vor cumpara mai multe produse sub marca proprie decat in prezent.
Pentru infograficul de mai jos