Câteva mori, o balastieră, câţiva arendaşi de terenuri din Teleorman sau cei circa 200.000 de turişti ce vizitează anual mânăstirile din nordul Moldovei se numără între principalii beneficiari ai noilor autostrăzi inedite anunţate de premierul Ponta, precum Bucureşti-Alexandria, Târgu Neamţ-Roman sau Buzău-Galaţi.
Între marii perdanţi ai noii strategii de construcţie de autostrăzi pentru 2018 este însă uzina Dacia, principalul motor al exporturilor româneşti, oficialii ei atrăgând atenţia că este „o nebunie să se facă o autostradă pe Valea Prahovei şi nu pe Valea Oltului”.
Şi asta pentru că pe harta autostrăzilor prioritare pentru 2018 prezentată de şeful Guvernului nu apare autostrada Sibiu-Piteşti, singura care lipseşte pentru a închide coridorul Nădlac-Constanţa. De menţionat că segmentul face parte din proiectele prioritare europene (din reţeaua TEN T), ceea ce înseamnă că este eligibil pentru finanţare nerambursabilă în valoare de 85%.
Citiţi materialul integral pe www.gandul.info
Câteva mori, o balastieră, câţiva arendaşi de terenuri din Teleorman sau cei circa 200.000 de turişti ce vizitează anual mânăstirile din nordul Moldovei se numără între principalii beneficiari ai noilor autostrăzi inedite anunţate de premierul Ponta, precum Bucureşti-Alexandria, Târgu Neamţ-Roman sau Buzău-Galaţi.
Între marii perdanţi ai noii strategii de construcţie de autostrăzi pentru 2018 este însă uzina Dacia, principalul motor al exporturilor româneşti, oficialii ei atrăgând atenţia că este „o nebunie să se facă o autostradă pe Valea Prahovei şi nu pe Valea Oltului”.
Şi asta pentru că pe harta autostrăzilor prioritare pentru 2018 prezentată de şeful Guvernului nu apare autostrada Sibiu-Piteşti, singura care lipseşte pentru a închide coridorul Nădlac-Constanţa. De menţionat că segmentul face parte din proiectele prioritare europene (