La intrarea în Spitalul Judeţean şi Unitatea de Primiri Urgenţe (UPU) funcţionează începând de ieri câte un birou de informaţii pentru îndrumarea corectă a pacienţilor şi a vizitatorilor.
De acest lucru vor avea grijă 2 echipe formate din asistenţi medicali voluntari şi studenţi ai şcolilor sanitare din Botoşani, care vor lucra prin rotaţie asigurând un program pe parcursul întregii zile.
„Ei vor oferi informaţii despre amplasamentele secţiilor, vor îndruma pacienţii către cabinetele medicale de specialitate, vor însoţi pe secţii vizitatorii, respectând punctualitatea, confidenţialitatea şi regulamentul intern şi vor avea o atitudine empatică”, a spus Viorel Iliuţă, managerul spitalului. Decizia a fost luată în cadrul Comitetului Director de ieri, la propunerea directorului de îngrijiri medicale Ioan Asaftei, pentru a îmbunătăţi interfaţa dintre spital şi botoşăneni, care în prezent, potrivit managerului, nu este una foarte bună.
La intrarea în Spitalul Judeţean şi Unitatea de Primiri Urgenţe (UPU) funcţionează începând de ieri câte un birou de informaţii pentru îndrumarea corectă a pacienţilor şi a vizitatorilor.
De acest lucru vor avea grijă 2 echipe formate din asistenţi medicali voluntari şi studenţi ai şcolilor sanitare din Botoşani, care vor lucra prin rotaţie asigurând un program pe parcursul întregii zile.
„Ei vor oferi informaţii despre amplasamentele secţiilor, vor îndruma pacienţii către cabinetele medicale de specialitate, vor însoţi pe secţii vizitatorii, respectând punctualitatea, confidenţialitatea şi regulamentul intern şi vor avea o atitudine empatică”, a spus Viorel Iliuţă, managerul spitalului. Decizia a fost luată în cadrul Comitetului Director de ieri, la propunerea directorului de îngrijiri medicale Ioan Asaftei, pentru a îmbunătăţi interfaţa dintre spital şi botoşăneni, care în prezent, potrivit managerului,