O inregistrare facuta pentru publicatia americana New York Times pune Romania intr-o lumina buna, asa cum rar se intampla. Cei care ne fac "reclama" sunt tinerii din Centrul Istoric al Capitalei, hipsteri, cum ar spune cunoscatorii.
Inregistrarea postata pe New York Times, facuta pentru aceasta publicatie, incepe cu niste muncitori ce se odihnesc langa vitrinele unui magazin din "centrul vechi", camera mutandu-se apoi pe cladirile imbatranite din zona, dar si pe reclamele unor branduri celebre.
In ciuda magazinelor de renume, cei care trec pe aici poarta haine cu accente vintage. O tanara isi prezinta succint tinuta, o rochie cu o stea, geanta si pantofi cu tinte, dar si un ceas vintage.
Vechiul si noul sunt puse in antiteza. Cel putin pe tinutele celor filmati, acestea par sa se impace de minune. Andreea Albani, artist vizual, filmata in acest decor, isi descrie si ea tinuta, care, ca si in cazul anterior, imbina noul cu vechiul. Cel din urma e reprezentat de un colier de 100 de ani, primit de la mama ei, bluza e din Japonia, iar pantalonii sunt baietesti, destinati pustilor de 12 ani.
"Acest cartier are de toate, in acelsi timp: saracie, bogatie si oameni de toate felurile", se aude in inregistrare.
Victor Placinta, arhitect, e de parere ca un singur cuvant descrie, din punctul sau de vedere, cel mai bine aceasta zona: nonconformism. Tinuta sa e de inspiratie britanica, insa are si piese cu valoare sentimentala, daruite de tatal sau.
O inregistrare facuta pentru publicatia americana New York Times pune Romania intr-o lumina buna, asa cum rar se intampla. Cei care ne fac "reclama" sunt tinerii din Centrul Istoric al Capitalei, hipsteri, cum ar spune cunoscatorii.
Inregistrarea postata pe New York Times, facuta pentru aceasta publicatie, incepe cu niste muncitori ce