Săptămânalul american Newsweek, a cărui ultimă ediţie tipărită a apărut pe piaţă pe 31 decembrie 2012, devenind apoi o publicaţie exclusiv digitală, şi-ar putea relua apariţia pe hârtie la începutul anului 2014, a anuntatJim Impoco, redactorul-şef al Newsweek, citat de Mediafax.
Potrivit lui Impoco, situaţia financiară a Newsweek ar urma să depindă mai mult de abonaţi decât de publicitate, iar cititorii vor plăti mai mult decât în trecut pentru a avea acces la materialele publicaţiei.
“Va fi un model bazat mai mult pe abonamente, mai apropiat de The Economist, decât cu ceea ce fa ce în prezent Time Magazine. Va fi gandit ca un produs premium”, a explicat Jim Impoco.
.
Săptămânalul american Newsweek, a cărui ultimă ediţie tipărită a apărut pe piaţă pe 31 decembrie 2012, devenind apoi o publicaţie exclusiv digitală, şi-ar putea relua apariţia pe hârtie la începutul anului 2014, a anuntatJim Impoco, redactorul-şef al Newsweek, citat de Mediafax.
Potrivit lui Impoco, situaţia financiară a Newsweek ar urma să depindă mai mult de abonaţi decât de publicitate, iar cititorii vor plăti mai mult decât în trecut pentru a avea acces la materialele publicaţiei.
“Va fi un model bazat mai mult pe abonamente, mai apropiat de The Economist, decât cu ceea ce fa ce în prezent Time Magazine. Va fi gandit ca un produs premium”, a explicat Jim Impoco.
.