"Pentru noi anul 2013 a fost unul senzational si estimez ca vom reusi sa depasim estimarea de crestere cu 16% a cifrei de afaceri, anuntata la inceputul anului, la 17,5%. (...) Am inregistrat cresteri in perioada week-end-urilor, cand au venit mai multi turisti pentru a-si petrece timpul liber", a declarat Diana Popescu, proprietar si CEO Epoque Hotel.
Turistii, romani si straini, petrec in Bucuresti in medie 2,5 zile si prefera hotelurile de lux, chiar daca o camera de hotel poate sa coste si 500 de euro pe noapte, potrivit datelor proprii. 85% dintre oaspetii hotelului sunt straini.
Diana Popescu declara anterior ca turistii vin de pe toate continentele si se bucura de viata de noapte a orasului.
"Avem turisti de pe toate continentele, din Asia, Orientul Mijlociu, din Israel vin multi, din SUA. Americanii ne includ in circuite, si, bineinteles, vin turisti europeni, din toate tarile de la vest la est. Daca vin doar pentru city break se rezuma doar la Bucuresti, iar zona de Centru Vechi este preferata si foarte apreciata, atat din punct de vedere culinar, cat si al distractiei. Strainilor le place Bucurestiul pentru ca are viata de noapte", a explicat Popescu.
Veniturile hotelului sunt generate in special din cazare (70%), restul fiind completate de zona de MICE (meetings, incentives, conferencing, exhibitions - 20%) si de vanzarile de mancare si bautura (10%).
Citeste si:Topul restaurantelor din Bucuresti pe 2011 comentatHotel Epoque ofera booking online direct de pe pagina de FacebookSistem online de vouchere cadou, special pentru SPA-urile din Romania
Hotelul Epoque a investit anul acesta 50.000 euro in rebranduirea restaurantului propriu frantuzesc, introducand un nou concept gastronomic, sub denumirea L`Atelier.
Transformarea a durat trei luni de zile, iar suma a fost investita in schimbarea aspectului si dotari. @N