Evenimentul zilei îşi păstrează poziţia din fruntea clasamentului celor mai vândute publicaţii quality, la o distanţă confortabilă atât faţă de cotidianul Adevărul, cât şi de Jurnalul Naţional.
Astfel, potrivit datelor furnizate de BRAT, Evenimentul zilei este lider la categoria quality cu 13.982 de exemplare vândute zilnic, în perioada iulie-septembrie 2013, urmat de cotidianul Adevărul, ce înregistrează zilnic vâzări de 10.452 de exemplare în aceeaşi perioadă.
Cu 9.729 de exemplare vândute, Jurnalul Naţional coboară sub cotidianul Adevărul, înregistrând şi cea mai mare scădere faţă de perioada aprilie-iunie 2013, cu un procent de 24%. Atât Evenimentul zilei, cât şi Adevărul înregistrează o scădere faţă de valul precedent de numai 2%.
Cotidianul Romania liberă are o situaţie aparte. BRAT consemnează 19.596 de exemplare, tiraj mediu anunţat de publicaţie pe proprie răspundere, în cel de-al treilea trimestru al lui 2013, dar neverificat încă de Biroul Roman de Audit Transmedia.
Deoarece publicaţia dispune de tipografie proprie, BRAT efectuează verificări ale facturilor pentru ziarele distribuite sau vândute. România liberă înregistrează o scădere de 10 procente faţă de perioada aprilie-iunie 2013. În ceea ce priveşte publicaţiile economice, Capital înregistrează cea mai mare creştere faţa de valul anterior: +13%.
Cu 7.289 de exemplare vândute, în perioada iulie-septembrie 2013, publicaţia economică ocupă cel de-al doilea loc în clasament, după Ziarul Financiar care a vândut în medie 7.910 de exemplare şi a înregistrat o creştere de 3%. Pe cel de-al treilea loc se clasează Business Magazin, cu o vânzare în medie de 5.658 de exemplare.
Ziarul Click! rămâne în topul celor mai vândute ziare tabloide, cu o medie de 121.449 de exemplare pe apariţie în cel de-al treilea trimestru al anului în curs, urmat de Libertatea ce vinde, în medie 82.984