La Spitalul Roman, dorinţele medicilor sunt la fel de multe ca şi ale pacienţilor n cadrele medicale îşi pot exprima doleanţele într-un chestionar privind satisfacţia angajaţilor.
Toate cadrele medicale din Spitalul Municipal de Urgenţă Roman trebuie să completeze un chestionar privind satisfacţia angajaţilor, în vederea îmbunătăţirii continue a mediului şi a condiţiilor de muncă. Acest chestionar cuprinde întrebări cu privire la stresul la locul de muncă, la comunicarea cu şefii şi colegii, dotarea materială cu echipamente şi aparatură necesare desfăşurării activităţii.
Întrebată ce şi-ar dori în calitate de manager general al Spitalului Municipal de Urgenţă Roman, medicul Cătălina Pălăncianu (foto) spune că şi-ar dori ca pacienţii să fie mai respectuoşi, în condiţiile în care şi medicii se poartă cu respect, şi-ar dori condiţii de muncă mai bune -întrucât secţia Medicală este una dintre puţinele secţii în care, în acest moment, medicii de gardă nu au toaletă sau duş la camera de gardă, considerate a fi condiţiile minime pentru o linie de gardă. În general, managerul Cătălina Pălăncianu ar dori o dotare mai bună a spitalului, dar şi o colaborare mai bună între colegi.
“Aş vrea să putem să participăm la nişte cursuri de instruire care, în parte, să poată fi plătite şi de spital, aşa cum se îmtâmplă în străinătate, nu numai de medici. Aş dori să avem abonamente la nişte reviste, dar şi o bibliotecă. Deşi în spital este acces la internet, medicii nu au niciun moment liber în care să îl folosească. Mi-ar plăcea să fie şi la noi, cum se întâmplă în spitalele din străinătate, un program al medicilor care să le permită măcar o oră pe zi, în programul de la nouă la cinci, în care să intre în birou şi să se informeaze, să citească, să se documenteze. Și asistentele ar trebui să facă acelaşi lucru, pe domeniul lor. Mi-aş dori şi un număr mai mic de pacienţ