Cel mai nou model de Ferrari, care încă nu a fost încă lansat, s-a vândut integral, toate cele 499 de maşini programate pentru construcţie având deja un cumpărător, scrie CNBC.
LaFerrari, cea mai recentă super-maşină a producătorului italian, va fi cel mai puternic şi cel mai rapid bolid al companiei şi va avea un preţ 1,4 milioane de euro.
“LaFerrari urmează să fie maşina de referinţă a industriei auto. Combinaţia de design incredibil şi moştenirea clasică italiană fac LaFerrari cea mai tare maşină a momentului”, a declarat Marco Mattiacci, CEO Ferrari America de Nord.
Compania italiană a plănuit să producă numai 499 de modele, urmând ca 120 dintre acestea să fie vândute în Statele Unite, însă toate maşinile şi-au găsit deja cumpărător.
LaFerrari este prima supermaşină din ultimul deceniu a producătorului Italian, ultima lansată fiind Enzo, în 2002. LaFerrari are un motor semi-hibrid, care combină un motor pe combustie de 12 cilindri, 6 litri şi un motor electric. Împreună, motoarele generează 960 de cai putere. Maşina a fost prezentatăprima datăla Salonul Auto de la Geneva din 2013.
Maşina poate atinge 100 km/oră în mai puţin de 3 secunde şi are o viteză maximă de 350 de km/oră.
Cel mai nou model de Ferrari, care încă nu a fost încă lansat, s-a vândut integral, toate cele 499 de maşini programate pentru construcţie având deja un cumpărător, scrie CNBC.
LaFerrari, cea mai recentă super-maşină a producătorului italian, va fi cel mai puternic şi cel mai rapid bolid al companiei şi va avea un preţ 1,4 milioane de euro.
“LaFerrari urmează să fie maşina de referinţă a industriei auto. Combinaţia de design incredibil şi moştenirea clasică italiană fac LaFerrari cea mai tare maşină a momentului”, a declarat Marco Mattiacci, CEO Ferrari America de Nord.
Compania italiană a plănuit să producă numai 499 de mode