CertAsig, o companie de talie mică specializată pe nişa asigurărilor corporate, a subscris prime de 44 milioane de lei (10 mil. euro) în perioada ianuarie-octombrie, cu o treime peste nivelul din primele zece luni ale anului trecut, parteneriatele cu brokerii fiind principalul motor de creştere, a declarat James Grindley, directorul general al CertAsig.
„Vânzările prin intermediul brokerilor reprezintă peste 90% din businessul nostru. Avansul brokerilor ne-a avantajat, pentru că acest lucru înseamnă mai mult business şi pentru noi, de aceea vrem să continuă parteneriatele cu brokerii”, a afirmat şeful CertAsig.
Cea mai mare parte a subscrierilor CertAsig este concentrată pe segmentul asigurărilor de garanţii, cu vânzări de echivalentul a 15 milioane de lei după primele zece luni. Asigurările maritime şi cele pentru construcţii-montaj generează împreună tot o treime din businessul companiei. Continuarea pe ZFCorporate
CertAsig, o companie de talie mică specializată pe nişa asigurărilor corporate, a subscris prime de 44 milioane de lei (10 mil. euro) în perioada ianuarie-octombrie, cu o treime peste nivelul din primele zece luni ale anului trecut, parteneriatele cu brokerii fiind principalul motor de creştere, a declarat James Grindley, directorul general al CertAsig.
„Vânzările prin intermediul brokerilor reprezintă peste 90% din businessul nostru. Avansul brokerilor ne-a avantajat, pentru că acest lucru înseamnă mai mult business şi pentru noi, de aceea vrem să continuă parteneriatele cu brokerii”, a afirmat şeful CertAsig.
Cea mai mare parte a subscrierilor CertAsig este concentrată pe segmentul asigurărilor de garanţii, cu vânzări de echivalentul a 15 milioane de lei după primele zece luni. Asigurările maritime şi cele pentru construcţii-montaj generează împreună tot o treime din businessul compani