Horea Uioreanu trebuia să procedeze precum omologul său din Vrancea, Marian Oprişan, şi să ceară Ministerului Administraţiei să nu includă în licitaţie traseele de pe rutele Floreşti, Baciu, Chinteni şi Apahida, arată opoziţia judeţeană.
Consilierul judeţean PDL Alexandru Coroian spune că poate demonstra că Uioreanu a sabotat proiectul de transport metropolitan. Din motivarea instanţei reiese că administraţia judeţeană ar fi tregiversat fără rost procedura de scoatere a rutelor Floreşti, Chinteni, Baciu şi Apahida din pachetul general de trasee ce urma să fie supus licitaţiei.
Coroian a arătat că, dacă Uioreanu îşi dorea să susţină proiectul de transport metropolitan, ar fi putut să procedeze precum omologul său din Vrancea, Marian Oprişan. Un apel către ministerul care organizează licitaţia s-ar fi soluţionat în favoarea Clujului şi nu în favoarea companiei Fany, care operează acum în Floreşti şi care a contestat decizia de a scoate rutele metropolitan din pachetul licitata de minister. Uioreanu arată că primăria e de fapt singura vinovată pentru blocajul acestui proiect.
Vina pentru amânarea proiectului de transport metropolitan aparţine exclusiv liderului Consiliului Judeţean (CJ), arată reprezentanţii PDL. Uioreanu dă vina pe Primăria Cluj-Napoca pentru că nu s-a organizat eficient şi nu a transformat RATUC în societate pe acţiuni în timp util. Disputa reprezentanţilor PDL cu Uioreanu a început în momentul în care instanţa a dat câştig de cauză Fany şi a dispus suspendarea hotărârii CJ prin care traseele Floreşti, Baciu, Chinteni şi Apahida au fost atribuite Asociaţiei de Transport Metropolitan.
De vreme ce hotărârea a fost suspendată, nu a putut produce efecte, astfel că Uioreanu a reinclus traseele în pachetul general pe care Ministerul Administraţiei l-a scos la licitaţie. În consecinţă, intenţia RATUC de a intra pe aceste rute a fost