Legarea parcului industrial de pe Tăietura Turcului la reţeaua de transport în comun a municipiului a fost amânată pentru începutul lui 2014.
Chiar dacă preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) a cerut edilului de Cluj o soluţie pentru ca angajaţii parcurilor industriale din subordinea autorităţii judeţene să poată merge la serviciu cu mijloacele de transport în comun, aceasta a fost pusă pe pauză. Traseul pentru linia care ar lega Tetarom I de oraş n-a primit acceptul administraţiei locale.
Municipalitatea a motivat că limitatoarele de înălţime de pe Tăietura Turcului ar trebui îndepărtate dacă se introduce autobuzul, iar tirurile ar avea liber la circulaţie prin oraş. Preşedintele CJ, Horea Uioreanu, şi consilierii locali USL au condamnat în noiembrie managementul regiei de transport a primăriei (recent transformată în societate comercială) care refuză să introducă linii pentru angajaţii din cele două parcuri industriale aflate în Cluj-Napoca. Aceasta în contextul în care în cele două parcuri industriale lucrează, potrivit lui Uioreanu, 5.000 de oameni, 14% din forţa de muncă a Clujului.
Şeful Regiei Autonome de Transport Urban Călători, în prezent Compania de Transport Cluj (CTC), Liviu Neag, declara în 12 noiembrie că traseele pentru două linii de transport adresat angajaţilor din Tetarom I şi Tetarom II vor fi supuse atenţiei Comisiei de sistematizare a circulaţiei din cadrul primăriei, la o şedinţă programată în aceeaşi lună. „Avem un program special pentru Tetarom II, convenit cu Emerson. Aşa ne-au cerut ei şi noi ne-am conformat. Vom introduce şi un program normal. Două linii Gheorgheni - gară - Tetarom II şi Primăverii - Calea Floreşti - Grigorescu - Tăietura Turcului (Tetarom I). Cursele se vor face de trei ori pe zi, dimineaţă, la prânz şi seara. După aprobarea traseelor în Comisia de circulaţie, probabil săptămâna următorare, intrăm cu