În acest an au fost vândute 37 de maşini marca Ferrari în România, cel mai scump fiind un LaFerrari cu preţul de 1 milion de euro, care nu a fost încă livrat clientului, a declarat joi Camelia Bazac, CEO al Forza Rossa, importatorul mărcii în România.
Cota alocată iniţial României pentru acest an, de 35 de maşini, a fost suplimentată cu două unităţi. Până în prezent, 28 de clienţi şi-au primit maşinile, a spus Bazac.
Cel mai scump model vândut a fost un LaFerrari, singurul alocat României în acest an, pentru care contractul a fost semnat în primul trimestru. Lista de aşteptare pentru acest model este foarte lungă, iar condiţiile de calificare sunt extrem de dificile, a afirmat reprezentantul Forza Rossa. Automobilul hibrid LaFerrari a fost prezentat în martie la Geneva, constructorul auto având planificată construcţia a doar 499 de unităţi din acest model.
„Din cele livrate în acest an, cele mai scumpe au fost F 12 Berlinetta, a căror valoare a fost în jur de 300.000 euro fără taxe, 320.000 euro fiind cea mai scumpă.“
Forza Rossa este deţinută de soţii Camelia şi Ion Bazac (fost ministru al sănătăţii) şi este reprezentantul oficial şi exclusiv al mărcilor Ferrai şi Lotus. Grupul Forza Rossa, care derulează activităţi şi în afara României, estimează afaceri de 12 milioane euro la nivelul acestui an, potrivit sursei citate.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.12.2013
În acest an au fost vândute 37 de maşini marca Ferrari în România, cel mai scump fiind un LaFerrari cu preţul de 1 milion de euro, care nu a fost încă livrat clientului, a declarat joi Camelia Bazac, CEO al Forza Rossa, importatorul mărcii în România.
Cota alocată iniţial României pentru acest an, de 35 de maşini, a fost suplimentată cu două unităţi. Până în prezent, 28 de clienţi şi-au primit maşinile, a spus B