Piaţa caşcavalului este dominată de branduri româneşti, acestea deţinând mai bine de jumătate din totalul vânzărilor, restul fiind împărţit între numele internaţionale şi mărcile private. La polul opus, pe segmentul produselor de curăţat geamurile spre exemplu, străinii fac legea şi domină peste 80% din piaţă.
Piaţa caşcavalului este dominată de branduri româneşti, acestea deţinând mai bine de jumătate din totalul vânzărilor, restul fiind împărţit între numele internaţionale şi mărcile private. La polul opus, pe segmentul produselor de curăţat geamurile spre exemplu, străinii fac legea şi domină peste 80% din piaţă. Continuarea pe ZFCorporate
Piaţa caşcavalului este dominată de branduri româneşti, acestea deţinând mai bine de jumătate din totalul vânzărilor, restul fiind împărţit între numele internaţionale şi mărcile private. La polul opus, pe segmentul produselor de curăţat geamurile spre exemplu, străinii fac legea şi domină peste 80% din piaţă.
Piaţa caşcavalului este dominată de branduri româneşti, acestea deţinând mai bine de jumătate din totalul vânzărilor, restul fiind împărţit între numele internaţionale şi mărcile private. La polul opus, pe segmentul produselor de curăţat geamurile spre exemplu, străinii fac legea şi domină peste 80% din piaţă. Continuarea pe ZFCorporate