Cotidianul ProSport isi da astazi obstescul sfarsit pe print dupa aproape 17 ani de viata.
Ziarul sportiv spera ca va supravietui online, la adresa www.prosport.ro, si printr-o editie saptamanala tiparita distribuita ca supliment al „Ziarului Financiar”.
Decizia de inchidere a editiei tiparite a fost luata de compania Mediafax Group, controlata de Adrian Sarbu si condusa de Orlando Nicoara, dupa ce ProSport a pierdut „contactul” pe print cu principalul sau concurent, „Gazeta Sporturilor”.
Este al doilea cotidian important inchis pe print de Mediafax Group, dupa ziarul „Gandul”.
Ultimele cifre disponibile BRAT arata un decalaj major intre cele doua ziare sportive: in perioada iulie – septembrie 2013, GSP a vandut in medie pe editie 29.800 de exemplare, fata de cele 12.650 de exemplare vandute de ProSport, adica de aproximativ 2,4 ori mai mult.
Coperta de astazi a ziarului, ultima de pe tarabe, nu arata ca o prima pagina de cotidian, ci ca un site facand trecerea spre viitorul publicatiei.
In editorialul de astazi al cotidianului sportiv, Redactorul-sef Lucian Lipovan scrie sub titlul:
Cotidianul ProSport isi da astazi obstescul sfarsit pe print dupa aproape 17 ani de viata.
Ziarul sportiv spera ca va supravietui online, la adresa www.prosport.ro, si printr-o editie saptamanala tiparita distribuita ca supliment al „Ziarului Financiar”.
Decizia de inchidere a editiei tiparite a fost luata de compania Mediafax Group, controlata de Adrian Sarbu si condusa de Orlando Nicoara, dupa ce ProSport a pierdut „contactul” pe print cu principalul sau concurent, „Gazeta Sporturilor”.
Este al doilea cotidian important inchis pe print de Mediafax Group, dupa ziarul „Gandul”.
Ultimele cifre disponibile BRAT arata un decalaj major intre cele doua ziare sportive: in perioada iulie – septembrie 2013, GSP a vandu