Grupul FlorideLux.ro deschide prima franciză offline din România, în Brașov, în urma unei investiții ce va ajunge la 45.000 de euro, care va fi amortizată în cel de-al doilea an de activitate. Compania plănuiește ca, până la finalul anului 2015, să deschidă 50 de francize, inclusiv în afara țării.
FlorideLux aduce un nou concept pe piața florăriilor din Brașov, acela de flowers and gifts shop, un loc unde pot fi găsite, pe lângă florile clasice, aranjamente florale și o gamă variată de cadouri pentru diverse ocazii, cuvântul cheie pentru a defini aceste produse fiind calitatea.
“Am ales Brașovul pentru deschiderea primei francize offline deoarece este un oraș dezvoltat, are o rată mică a șomajului și un venit mare pe cap de locuitor, iar dezvoltarea turismului și clienții pe care îi avem deja în zonă ne dau încredere că este o regiune cu un potențial foarte mare”, spune Marius Dosinescu, CEO și fondator al florăriilor FlorideLux.
Mai mult, cererile de francizare din județul Brașov au fost mai mari decât în cazul altor județe, ceea ce a dovedit un apetit ridicat al brașovenilor pentru investițiile în industrii creative și, automat, un potențial mare de dezvoltare al pieței. Nu în ultimul rând, FlorideLux a ales să deschidă prima franciză offline în acest oraș datorită echipei care deține florăria, formată din două tinere antreprenoare locale - Adriana Zeck și Andreea Plăiașu.
Ambele și-au dorit dintotdeauna să aibă propria afacere, astfel că au renunțat la carierele din domeniul IT, respectiv financiar, și au ales această industrie datorită pasiunii pentru flori și dorinței de a se alinia standardelor de calitate ale FlorideLux și de a lua parte la proiectul de dezvoltare a grupului.
„Suntem firi diferite, cu reacții și abordări de multe ori diametral opuse, însă nu credem că acest lucru reprezintă o amenin