Victor Ponta a prezentat la Cluj noul grafic al autostrăzii ardelenilor. Dan Şova a confirmat modificarea traseului. Câmpia-Turzii, scoasă de pe A3.
În ziua în care guvernul a anunţat sesizarea DNA pentru modul în care, de-a lungul timpului, a fost modificat contractul cu Bechtel, premierul a venit la Cluj şi a prezentat noul grafic de lucrări. Într-o emnisiune televizată, ministrul Dan Şova a confirmat: „Târgu-Mureş - Braşov nu se mai face". De la Turda, Autostrada Transilvania va ajunge la Braşov pe traseul Sebeş - Sibiu.
Un raport realizat de Corpul de Control al premierului asupra modului în care a evoluat contractul cu compania americană Bechtel pentru construirea Autostrăzii Transilvania a fost înaintat procurorilor DNA în vederea cercetării posibilelor fapte de natură penală. Potrivit realizatorilor raportului, în această categorie s-ar înscrie renegocieri şi modificări ale contractului realizate în afara cadrului legal, plăţi nejustificate sau efectuate cu încălcarea normelor legale către Bechtel. Printre cei identificaţi drept posibili vinovaţi, raportul guvernului îi mmenţionează pe foştii miniştri Gheorghe Dobre, Sebastian Vlădescu, Monica Macovei şi Radu Berceanu, precum şi pe fostul şef al CNADNR, Cristian Duica. Ca efecte ale acestor prezumtive încălcări ale legii, autorii amintesc faptul că, potrivit contractului iniţial, cei 42 de kilometri dintre Turda şi Gilău ar fi trebuit să coste 343,12 milioane de euro, la încetarea contractului, fiind plătiţi, însă, 680,49 milioane de euro, cu 98% mai mult. La fel, secţiunea Suplacu de Barcău - Borş ar fi trebuit să coste 214,74 milioane de euro, în vreme ce pentru doar 50,12% lucrări executate pe acest tronson au fost plătiţi 257,42 milioane de euro. Astfel pentru cei 52 de kilometri finalizaţi între Gilău şi Câmpia-Turzii şi pentru cei 60,5 km începuţi între Suplacu de Barcău şi Borş au fost a