Lansat pe piaţă la cinci ani după predecesorul său, noul i10 are o serie de dotări superioare, printre care se regăsesc aer condiţionat automat, volan îmbrăcat în piele cu încălzire şi pilot automat cu limitare de viteză. Totodată, sistemul de control al stabilităţii şi airbag-ul tip cortină sunt incluse în dotările standard.
Comparativ cu predecesorul sau, noul i10 este mai lung (+80 mm), mai lat (+65 mm), are o înălţime de 1,5 metri, iar capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10%, se arată într-un comunicat al Hyundai Auto România.
În Romania, clienţii pot alege între două motoare pe benzină, de 1 şi 1,25 litri.
Noul i10 este produs în Turcia, la fabrica din Izmit, alături de modelul de clasă B al companiei, i20.
Hyundai Auto România, parte a grupului Ţiriac, deţinut de omul de afaceri Ion Ţiriac, este reprezentantul mărcii în România din anul 1994 şi aduce pe piaţă opt modele Hyundai, din gama autoturismelor şi a autovehiculelor comerciale uşoare.
Lansat pe piaţă la cinci ani după predecesorul său, noul i10 are o serie de dotări superioare, printre care se regăsesc aer condiţionat automat, volan îmbrăcat în piele cu încălzire şi pilot automat cu limitare de viteză. Totodată, sistemul de control al stabilităţii şi airbag-ul tip cortină sunt incluse în dotările standard.
Comparativ cu predecesorul sau, noul i10 este mai lung (+80 mm), mai lat (+65 mm), are o înălţime de 1,5 metri, iar capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10%, se arată într-un comunicat al Hyundai Auto România.
În Romania, clienţii pot alege între două motoare pe benzină, de 1 şi 1,25 litri.
Noul i10 este produs în Turcia, la fabrica din Izmit, alături de modelul de clasă B al companiei, i20.
Hyundai Auto România, parte a grupului Ţiriac, deţinut de omul de afaceri Ion Ţiriac, este reprezentantul mărcii în România din