Pentru Emag au optat 38% dintre cei care au facut cumparaturi cu ocazia Black Friday, locurile 2 si 3 fiind ocupate de Altex si Flanco, insa la mare distanta de primul clasat, cu 12% si, respectiv, 11%.
Numarul mediu de produse cumparate cu ocazia Black Friday a fost de 2.3, la fel ca si in anul anterior (cand s-a inregistrat un numar mediu de produse cumparate de 2,4), insa suma medie cheltuita in acest an a fost de 935 lei, in crestere semnificativa comparativ cu anul 2012, cand aceasta se situa la un nivel de 690 lei. Un procent de 27% dintre cei care au facut cumparaturi anul acesta cu ocazia reducerilor, au optat pentru produse cu preturi cuprinse intre 100-300 lei, in timp ce 16% au cumparat produse al caror cost se incadreaza in categoria 300-500 lei. La randul lor, 11% dintre cumparatori au achizitionat produse cu preturi cuprinse intre 700-1000 lei, acest procent fiind similar si in cazul celor care au beneficiat de un buget mai mare, de peste 2000 lei.Cat de multumiti au fost romanii de reducerile aplicate cu ocazia Black Friday 2013?
In ceea ce priveste procentul de reducere practicat de Black Friday, 74% dintre cumparatori s-au declarat nemultumiti. Peste 27% dintre cei care au facut cumparaturi cu aceasta ocazie considera ca au beneficiat de o reducere cuprinsa intre 10% - 20%, iar 25% de un discount de 5% - 10%. Un procent de 40% dintre romanii care au ales sa faca cumparaturi cu ocazia Black Friday se asteptau insa ca reducerile aplicate sa fie mai mari, de circa 40% - 50%.
Un procent de 86% dintre cei care au facut cumparaturi in intervalul 22 – 30 noiembrie au afirmat ca si-ar fi dorit sa cumpere mai multe produse cu ocazia reducerilor, insa nu au facut-o deoarece reducerea fie nu li s-a parut atractiva (52%), fie nu au gasit in lista reducerilor produsul dorit (31%). Din categoria produselor dorite insa neachizitionate cu ocazia