Lucrarea inceputa cu pasi repezi pe bulevardul Nicolae Iorga continua in acelasi ritm alert. Constructorul care se ocupa de modernizarea caii de rulare a tramvaielor pe tronsonul Nicolina - Tatarasi a facut deja sapaturile intre Gara Nicolina si Piata Nicolina, lucrarea oprindu-se la intersectia cu bulevardul Socola. Dupa ce au fost montate si sinele de metal, muncitorii s-au apucat acum sa izoleze termic straturile turnate de-a lungul carosabilului.
"Acum ne pregatim sa intram in iarna. Punem foliile deasupra betonului ca sa izolam pana la anul. Mai este de lucru, inca nu e terminata lucrarea pana la Piata Nicolina. Dupa ce ajungem la instersectie cu izolarea, ne oprim, iar la anul se pune ultimul strat pe langa linii", a spus unul dintre muncitorii care lucreaza la santierul din Nicolae Iorga.
Pentru acest an, sapaturile se opresc la intersectia bulevardului Nicolae Iorga cu Socola si urmeaza ca de anul viitor, lucrarile sa inceapa pe ambele capete, adica sa continue pe Calea Chisinaului si sa inceapa din zona Doi Baieti - Tatarasi.
Investitia din fonduri UE presupune schimbarea liniei de tramvai pe o lungime de aproximativ 10 kilometri si dureaza 22 de luni.
Lucrarea inceputa cu pasi repezi pe bulevardul Nicolae Iorga continua in acelasi ritm alert. Constructorul care se ocupa de modernizarea caii de rulare a tramvaielor pe tronsonul Nicolina - Tatarasi a facut deja sapaturile intre Gara Nicolina si Piata Nicolina, lucrarea oprindu-se la intersectia cu bulevardul Socola. Dupa ce au fost montate si sinele de metal, muncitorii s-au apucat acum sa izoleze termic straturile turnate de-a lungul carosabilului.
"Acum ne pregatim sa intram in iarna. Punem foliile deasupra betonului ca sa izolam pana la anul. Mai este de lucru, inca nu e terminata lucrarea pana la Piata Nicolina. Dupa ce ajungem la instersectie cu izolar