În urma unor sesizări primite la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova cu privire la calitatea peştelui vândut în incinta Halelor Centrale din Ploieşti , trei echipe de comisari ai instituţiei s-au deplasat la faţa locului şi au realizat joi, pe 5 decembrie, un control fulger în sectorul unde se comercializează astfel de produse.
Astfel, principalele nereguli depistate au fost legate de condiţiile de depozitare prevăzute de producător şi de informarea greşită a consumatorilor.
"Zilele acestea am primit mai multe sesizări din partea unor ploieşteni care reclamau faptul că au cumpărat caras stricat din incinta Halelor, alţii ne-au semnalat faptul că în hala de peşte miroase îngrozitor. De aceea, am decis să mergem din nou în control’’, a precizat Alexandru Cârdei, comisar în cadrul CJPC Prahova.
Potrivit acestuia, au fost verificaţi şase operatori economici, la patru dintre aceştia descoperindu-se nereguli.
"Cea mai gravă neregulă pe care am descoperit-o, a fost aceea legată de nerespectarea condiţiilor de depozitare prevăzute de către producător. Adică peşte congelat pentru care temperatura prescrisă de producător era de minus 18 grade C şi care era depozitat la temperatură de refrigerare, fapt ce duce la alterarea produsului. În astfel de cazuri se modifică proprietăţile microbiologice, fizico-chimice şi organoleptice ale peştelui cu consecinţe grave asupra sănătăţii consumatorului."
În urma unor sesizări primite la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova cu privire la calitatea peştelui vândut în incinta Halelor Centrale din Ploieşti , trei echipe de comisari ai instituţiei s-au deplasat la faţa locului şi au realizat joi, pe 5 decembrie, un control fulger în sectorul unde se comercializează astfel de produse.
@N